Yaşam

Meghan Markle’ın Yeni Markası: American Riviera Orchard

Meghan Markle, açtığı yaşam tarzı markasına dair ipuçları veriyor. Sussex Düşesi, yeni markası American Riviera Orchard’ın Instagram’ını ve web sitesini açtı. Ardından mutfakta kendisini gösteren bir Instagram Hikayesi paylaştı.

American Riviera terimi Meghan ve Harry’nin yaşadığı Santa Barbara bölgesini tanımlamak için kullanılan bir terim. Travel + Leisure, bölgenin neden bu ismi aldığını açıkladı ve Santa Barbara’nın ılıman iklimi, yeşil manzaraları ve sağlam yemek kültürü nedeniyle yüzyıldan fazla bir süredir ‘The American Riviera’ olarak sevgiyle anıldığını yazdı.

Meghan ve Harry’nin evlerinin bulunduğu şehir olan Montecito, marka adının altında doğrudan American Riviera Orchard’ın logosunun hemen altında yazıyor. Markanın Instagram hesabı şu anda logoyu yansıtan birden fazla gönderiyi içeriyor. Gönderilerin hiçbirinde bir açıklama bulunmuyor.

Markanın biyografisi, sadece Meghan, Sussex Düşesi tarafından⁣⁣⁣ 2024⁣⁣⁣’te kurulduğunu yazıyor. Ayrıca hayranların bekleyiş listesine kaydolabilecekleri bir internet sitesine bağlantı veriyor. Meghan’ın The Tig’in ardından başka bir yaşam tarzı markası başlatma söylentileri bir süredir dolaşıyordu.

American Riviera Orchard’ın lansman zamanlaması ilginç. Bu, kraliyet ailesiyle ilgili haberlerin çoğunluğunun Kate Middleton’a odaklandığı ve Kensington Sarayı’nın yayınladığı değiştirilmiş Birleşik Krallık Anneler Günü fotoğrafıyla aynı haftada geliyor.

Fotoğraf ajansları (Associated Press de dahil olmak üzere), manipülasyon nedeniyle kısa süre sonra görüntüyü çekti. Saray, onlara orijinal, düzenlenmemiş görüntüyü vermedi ve Kate sonunda bir Kensington Sarayı açıklamasında fotoğrafı düzenlediğini itiraf etti ve bunun için özür diledi.

habercizre.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu